Школа ППД


ШКОЛА ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ







         Gamma.app – це сучасна платформа для створення презентацій, яка використовує можливості штучного інтелекту (ШІ) для автоматизації структури, контенту та візуалізації ідей. Платформа дозволяє користувачам створювати красиві, цікаві та ефективні презентації за допомогою простого та інтуїтивного інтерфейсу.
Презентації, створені на даній платформі (оригінальні).





Тема. І.Багряний. "Тигролови"



Вправа з фонетики "Випадкове колесо" (5 клас), створена на платформі WORDWALL


    Одним із інструментів навчання є віртуальна інтерактивна дошка (онлайн-дошка, електронна дошка, стіна), за допомогою якої можна підсилити зацікавленість й активність учнів, поліпшити ефективність роботи на уроках, організувати спільну діяльність.

Використання віртуальної дошки "Linoit" як інструмента візуалізації навчального матеріалу на уроках філології та під час дистанційного навчання

Електронні дошки з матеріалами для використання на уроках української мови та літератури 


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ  П. ТИЧИНИ В 11 КЛАСІ

МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ Є.ПЛУЖНИКА


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ  І. НЕЧУЯ-ЛЕВИЦЬКОГО
 У 10 КЛАСІ



Корифеї українського театру


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ПАНАСА МИРНОГО


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ ГРИГОРІЯ СКОВОРОДИ


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ М. КОЦЮБИНСЬКОГО


Микола Гоголь.
Повість "Тарас Бульба"


МАТЕРІАЛИ З ВИВЧЕННЯ ТВОРЧОСТІ І. КАРПЕНКА-КАРОГО У 8 КЛАСІ

ФРАЗЕОЛОГІЯ (10 клас)
Приклади онлайн-дощок для  приватного використання

 Мої творчі роботи

"Осінні акварелі"
"Краса весни - у слові"
"Зимові замальовки"



22 квітня. Четвер.
Заключне заняття школи ППД

«Єдиний шлях, що веде до знань, – це діяльність»

                                                                                Б.Шоу.

22 квітня в онлайн-режимі на платформі «Zoom» проведено заключне заняття школи ППД під керівництвом Зданович Валентини Григорівни, учителя української мови та літератури Королівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, з теми «Сучасні форми візуалізації навчальних матеріалів на уроках української філології як засіб підвищення якості навчання». Дана тема надзвичайно актуальна, адже застосування різноманітних способів візуалізації дає можливість урізноманітнити уроки, забезпечити особистісно зорієнтований та розвивальний характер навчання, реалізувати принцип наочності на якісно новому рівні.

Валентина Григорівна підвела підсумки роботи, звернула  увагу на ефективність, результативність занять. Досягненнями учителів стало створення та наповнення власних блогів матеріалами, вивчення та застосування на практиці мережевих сервісів «WordArt», «Linoit». Електронні дошки, підготовлені учасниками школи ППД, можна використовувати безпосередньо як на  уроках, так і під час дистанційного навчання. Педагоги поділилися  своїм досвідом, провели захист робіт.

Координатор ЦПР ПП Дзюба Тетяна Михайлівна відмітила інноваційність методики Зданович В.Г. та привітала учителів із закінченням навчання в школі ППД.

 

ЕЛЕКТРОННІ ДОШКИ

Використання електронної дошки "LINOIT" для візуалізації навчальних матеріалів на уроках української мови та літератури
 (роботи учасників обласного майстер-класу)

Віртуальні дошки можна переглянути за посиланням:

http://linoit.com/users/zdanovych_valja/canvases/%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BC-%D0%BA .


26 березня. П'ятниця.


  25 березня  2021 року в режимі онлайн на платформі «Zoom» відбулося третє заключне заняття обласного майстер-класу «Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури» Зданович Валентини Григорівни, учителя Королівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Макарівського району, із теми «Онлайн-дошка в освітньому процесі».

У заході взяли участь Бичевська Лідія Василівна, координатор обласного майстер-класу, методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Матейчук Олена Володимирівна, директор, Дзюба Тетяна Михайлівна,  методист із мов і літератур Центру професійного розвитку педагогічних працівників Макарівської селищної ради, учителі Київщини.

  Зданович Валентина Григорівна, керівник обласного майстер-класу, розпочала заняття з підсумків роботи за 2020/2021 навчальний рік. Учитель-методист акцентувала увагу на ефективності та результативності проведення таких заходів, необхідності впровадження в освітній процес нових сучасних засобів та форм візуалізації навчального матеріалу. Валентина Григорівна висловила вдячність організаторам та учасникам професійної спільноти й презентувала переваги використання електронних дощок на уроках, у позаурочний час,  зручності їх застосування через платформу «ZOOM» у дистанційному навчанні. На прохання учасників заходу провела віртуальний майстер-клас щодо закріплення адреси електронної дошки на сторінці блогу та надсилання її користувачам у соціальні мережі.

  Учасники майстер-класу презентували також свої роботи, виконані у мережевому сервісі «LINOIT», поділилися набутим досвідом із даної теми.

Віртуальні дошки можна переглянути за посиланням:

http://linoit.com/users/zdanovych_valja/canvases/%D0%A0%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%82%D0%B8%20%D1%83%D1%87%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D1%96%D0%B2%20%D0%BC-%D0%BA .

  Бичевська Лідія Василівна привітала вчителів із закінченням навчання в обласному майстер-класі, відмітила інноваційність методики Зданович В.Г., звернула увагу на важливість використання сучасних засобів для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури.

  Учасники подякували керівникові Зданович Валентині Григорівні, адміністрації Королівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Макарівського району за організацію й проведення заходів на високому методичному рівні:

 http://linoit.com/users/zdanovych_valja/canvases/%D0%92%D1%96%D0%B4%D0%B3%D1%83%D0%BA%D0%B8%2 26.03.2021 08:55

  25 березня 2021 року в онлайн-режимі на платформі "Zoom " відбулося ІІІ заняття обласного майстер-класу Зданович В.Г. з теми "Сучасні форми візуалізації навчального матеріалу на уроках української філології як засіб підвищення якості навчання" для вчителів української мови та літератури Київської області.

  Мета останнього заняття сертифікованого майстер-класу - підбиття підсумків роботи учасників заходу та представлення результатів практичної діяльності педагогів.

  Координувала захід Бичевська Л.В., методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР "Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів", яка відмітила професійну майстерність керівника обласного майстер-класу.

  У заході взяли участь Матейчук О.В., директор Центру професійного розвитку педагогічних працівників Відділу освіти, молоді, фізичної культури і спорту Макарівської селищної ради, Дзюба Т.М., консультант Центру професійного розвитку педагогічних працівників.

  Зданович Валентина Григорівна, учитель української мови та літератури Королівської ЗОШ І-ІІІ ступенів, спеціаліст вищої категорії, педагогічне звання - "учитель-методист", підбила підсумки роботи майстер-класу, проаналізувала творчі роботи учасників, поділилася родзинками із власного досвіду створення сучасних форм візуалізації навчального матеріалу (використання віртуальної дошки Linoit, наповнення електронної стіни навчальним матеріалом).

  Зустріч пройшла на високому емоційному піднесенні. Філологи, які брали участь у майстер-класі, отримали багато корисних методичних порад, збагатили свій досвід у роботі, поділилися власними цікавими надбаннями.


ПРЕЗЕНТАЦІЯ за посиланням


16 березня. Вівторок.
План проведення обласного майстер-класу (3 заняття).

Департамент освіти і науки Київської обласної державної адміністрації

Комунальний навчальний заклад Київської обласної ради 

«Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

Королівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Макарівського району Київської області


Заняття № 3

обласного майстер-класу з теми

«Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури»

Тема заняття 3. Онлайн-дошка в освітньому процесі.


вул. Клубна, 2,                                                                     25 березня 2021 року

с. Королівка

Макарівського району Київської області,

телефон: 0457831240

План проведення

14.00-14.15

Аналіз взаємодії  учасників обласного майстер-класу.

Зданович Валентина Григорівна, керівник майстер-класу, учитель Королівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Макарівського району, учитель-методист

14.15-14.30

Застосування «Linoit» як «органайзера» для дистанційного навчання.

Зданович В.Г.  

14.30-14.50

Демонстрація віртуальних дощок через платформу «ZOOM». (Із досвіду роботи).

Зданович В.Г.

14.50-15.30

Творчі звіти учасників майстер-класу, презентації набутого досвіду.

Учасники майстер-класу

15.30-15.45

Підбиття підсумків. Вручення сертифікатів про участь в обласному майстер-класі.

Зданович В.Г., 

Бичевська Лідія Василівна, методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»

15.45-16.00

Закриття заняття обласного майстер-класу.

Зданович В.Г., Бичевська Л.В., учасники майстер-класу

 Домашнє завдання: Поділитися з колегами набутим  досвідом у закладах загальної середньої освіти.



25 лютого. Четвер.
V заняття школи ППД 
ПЛАН

І. Методика використання мережевого онлайн сервісу «WordArt» у роботі вчителя словесника.

1. Реєстрація та  перші кроки зі створення хмари слів.

2. Практична робота із сервісом «WordArt».

ІІ.Використання «Linoit» та «WordArt» для дистанційного навчання через платформу «ZOOM».

1.Обмін досвідом з даної теми.



        
                        
ОБЛАСНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС




28 січня.Четвер.
ІІ заняття обласного майстер-класу.



У заході взяла участь Бичевська Лідія Василівна, координатор майстер-класу, методист відділу роботи з обдарованими дітьми КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів», Дзюба Тетяна Михайлівна,  методист із мов і літератур Центру професійного розвитку педагогічних працівників Макарівської селищної ради, та 18 педагогічних працівників. У ході віртуального майстер-класу Валентина Григорівна ознайомила учасників із сучасними інструментами для візуалізації навчальних матеріалів та з методикою використання мережевого сервісу «Linoit», поділилася досвідом роботи зі створення й наповнення електронної дошки інтернетресурсами та розміщення її гіперпосилання в соціальні мережі, блоги.

На завершення учасники поділилися підготовленими матеріалами з даної теми та отримали домашнє завдання: підготувати віртуальні дошки для використання на уроках української мови та літератури. Розмістити гіперпосилання на сторінці блогу. Ознайомитися з платформою «ZOOM» для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку.

Наступне заняття заплановано 25.03.2021 року.



26 січня. Вівторок.



Валентина Зданович приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.
Тема: Zoom meeting invitation - Zoom Meeting Валентина Зданович
Час: 28 січня 2021р. о 14 год.

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/76184987273?pwd=bGYyQU91NkpxRk1LWkhEN0ZsUjlsUT09

Идентификатор конференции: 761 8498 7273
Код доступа: uEKhQ5

Заняття № 2

обласного майстер-класу з теми

«Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури»

Тема заняття 2. Сучасні інструменти для візуалізації навчальних матеріалів

вул. Клубна, 2,                                                                               28 січня 2021 року

с. Королівка

Макарівського району Київської області,

телефон: 0457831240

План проведення

14.00-14.15

Аналіз взаємодії  учасників обласного майстер-класу.

Зданович Валентина Григорівна, керівник майстер-класу, учитель Королівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Макарівського району, учитель-методист

14.15-15.00

Методика використання мережевого сервісу «Linoit». Демонстрація презентації.

Зданович В.Г.  

15.00-15.30

Створення та наповнення електронної дошки інтернет-ресурсами. Віртуальний майстер-клас.

Зданович В.Г.

15.30-16.00

Розміщення гіперпосилання з електронної дошки «Linoit» у соціальні мережі (блоги).

Зданович В.Г.

16.00-16.45

Використання мережевого сервісу «Linoit» в освітньому процесі. Обмін досвідом.

Учасники майстер-класу

16.45-17.00

Підбиття підсумків.

Зданович В.Г., учасники майстер-класу

 Домашнє завдання: Підготувати віртуальні дошки для використання на уроках української мови та літератури. Розмістити гіперпосилання на сторінці блогу. Ознайомитися з сервісом ZOOM для організації онлайн-конференцій та відеозв’язку.


17 грудня. Четвер.

ОБЛАСНИЙ МАЙСТЕР-КЛАС



Тема. Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури

Валентина Зданович приглашает вас на запланированную конференцию: Zoom.

Тема Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу
Время: 17 дек. 2020 13.00

Подключиться к конференции Zoom
https://us04web.zoom.us/j/73744611145?pwd=VnJPYngyVEg4cTRtK09wVHd4ZGhtQT09

Идентификатор конференции: 737 4461 1145
Код доступа: 56W4vJ


Тема заняття 1. Комп’ютерна візуалізація як шлях до яскравого, цікавого, доступного уроку.

План проведення

 

13.00-13.10

Відкриття заняття обласного майстер-класу. (Інформаційно-ресурсний центр)

Бичевська Лідія Василівна, методист відділу української мови та літератури, зарубіжної літератури КНЗ КОР «Київський обласний інститут післядипломної освіти педагогічних кадрів»;

 Зданович Валентина Григорівна, керівник майстер-класу, учитель Королівської  загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Макарівського району, учитель-методист

 13.10-13.25

Презентація навчального закладу та досвіду керівника майстер-класу.

Матейчук Олена Володимирівна, завідуюча районним методичним кабінетом Макарівської РДА, учитель-методист; Дзюба Тетяна Михайлівна,  методист із мов і літератур районного відділу освіти Макарівської РДА;

Коваленко Петро Михайлович, директор Королівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів,

Зданович В.Г. 

13.25– 13.40

Блогодидактика як медіаосвітня технологія. 

Зданович В.Г.

 

13.40 – 14.00

Майстер-клас. Використання мережевих сервісів Padlet, Linoit у роботі вчителя української мови та літератури.

Зданович В.Г.

 

14.00 – 14.10

 «Використання інтернет-сервісів  в освітньому процесі».

Обмін досвідом.

Учасники майстер-класу

14.10 – 14.15

Підбиття підсумків зустрічі.

Зданович В.Г., учасники майстер-класу

 

Домашнє завдання: створити блоги, опрацювати пам’ятку «Як користуватися linoit».

Матеріали до І заняття


ВІЗИТІВКА



Вступ до програми

Тема «Сучасні засоби для візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури» надзвичайно актуальна сьогодні, у час стрімкого розвитку комп’ютерних технологій, технічних винаходів, коли «кліпове мислення» сучасного цифрового покоління орієнтоване на фрагментарне сприйняття саме візуальної інформації. Застосування різноманітних способів візуалізації дає можливість урізноманітнити уроки, забезпечити особистісно зорієнтований та розвивальний характер навчання, реалізувати принцип наочності на якісно новому рівні.

Існує широкий спектр форм, засобів візуалізації навчального матеріалу. Linoit – один з найефективніших сервісів для побудови електронної дошки, на яку можна помістити різну інформацію, коментарі, пояснення, додавати презентації, фотографії, таблиці, схеми, відеоролики, кінофільми, створювати квести, флешмоби, організовувати проектну діяльність тощо. Даний мережевий ресурс призначений для організації спільної роботи зі створення й редагування зображень і документів, спілкування в реальному часі.

      Використання Linoit робить навчання інтерактивним, виконання завдань цікавим. Створену дошку можна розмістити в соціальних мережах, зберігати у вигляді електронного документа, вставити у блог, відправити по електронній пошті. Це універсальний засіб для дистанційного навчання через платформу ZOOM та позакласної роботи з учнями.

Працюючи над створенням та наповненням електронних стін, учасники майстер-класу поглиблять свої знання про форми і засоби візуалізації навчального матеріалу, будуть розвивати навички роботи в інтернет-мережі, набуватимуть практичних умінь для демонстрації та використання віртуальної дошки на уроках, для дистанційного навчання, в позаурочній роботі.

 


ШКОЛА ППД

10 грудня. Четвер.

ІV засідання школи ППД району

Тема. Застосування сучасних форм візуалізації навчального матеріалу на уроках української мови та літератури.

План

1     1. Застосування мережевих сервісів у роботі вчителя.

2. Ознайомлення з основними прийомами та способами використання мережевого сервісу Linoit

3. Наповнення електронної стіни навчальними матеріалами.

 Віртуальний майстер-клас.

3. Використання інтерактивних дощок для дистанційного навчання через платформи ZOOM та Google Meet (Обмін досвідом).


ПРЕЗЕНТАЦІЯ


 23 січня. Четвер.

       ІІІ. Тема. Онлайн дошка в освітньому процесі.

 ПЛАН

1. Використання мережевих сервісів lino, Padlet.
2. Ознайомлення з досвідом роботи. 
3.Практична робота зі створення та наповнення електронної стіни матеріалами.





Світлини

ТВОРЧІСТЬ Т.ШЕВЧЕНКА

Художній стиль мовлення
Матеріали з вивчення творчості І.Франка
Матеріали з вивчення творчості Є. Маланюка 
Фотографії
Віртуальна дошка lino

Перш ніж скористатися сервісом lino у навчальному процесі, по-перше, для розуміння дидактичних можливостей ресурсу педагогам бажано переглянути приклади дощок, створених колегами; по-друге, ознайомитись із основними прийомами роботи з сервісом, навчитися створювати й налаштовувати дошки.

Можливі способи використання дощок:

  • як майданчик для організації групової роботи під час проведення «мозкового штурму», узагальнення й систематизації знань, рефлексії;
  • для розміщення навчальної інформації або завдань для її пошуку;
  • для організації спільного виконання домашнього завдання;
  • як місце розміщення ідей для проектів та їх обговорення;
  • як інструмент для організації кооперативної спільної діяльності учнів як на занятті, так і в позанавчальний час.

Он-лайн дошка в освітньому процесі

Он-лайн сервіс lino, який входить до категорії так званих "білих дошок", тобто інструментів для спільної роботи на певному віртуальному просторі.Web сервіс lino являє собою віртуальну стіну, на яку можна прикріплювати фото, файли, посилання на сторінки інтернет, замітки. Це може бути приватний проект стіни, заповнювати яку може тільки один учасник, стіна може модеруватися кількома учасниками, які будуть заповнювати віртуальну стіну інформацією, або доступ для читання і редагування буде відкритий всім бажаючим - майданчик для обміну інформацією.

Тренувальний майданчик


Працюємо з он-лайн сервісом lino


   Lino - це веб-послуга "наліпки", яка пропонує дошки оголошень, що називаються "полотнами", на яких люди можуть розміщувати наклейки. Ви можете налаштувати своє полотно, вибираючи кольори та фони; підбирайте свої кольори наліпок; навіть завантажуйте файли та зображення на полотно. Ви можете створювати скільки завгодно полотен, і ваші учні взаємодіють у межах полотен, навіть починати дискусії за допомогою наліпок.
   Людина може бути зареєстрованим користувачем або гостем (тобто незареєстрованим користувачем). Обидва типи користувачів можуть публікувати коментарі на полотні. Полотна мають три рівні конфіденційності: "" Загальнодоступний "(загальнодоступний)," Друзі "(обмежено доступний) та" Приватний "(недоступний, за винятком його творця)."
       Lino чудово підходить для показу та побудови знань, мозкового штурму та діяльності зі складанням розуму. Учні можуть надсилати коментарі та відповідати один одному. Наприклад, вчитель розміщує на полотні таке запитання: "Які правила в класі нам потрібні, щоб створити позитивну атмосферу?" Ви можете мати запитання щодо навчальних посібників або створити словниковий запас, математику, картки.
     Ліно - це чудовий інструмент для інтерактивних мозкових штурмів та для зворотного керування будь-яким предметом. 

Як користуватися lino

 Перейдіть на сторінку 

  1. Або натисніть "Зареєструватися" безкоштовно, або використовуйте свої облікові дані Facebook, Twitter або Facebook.
  2. Вам дадуть нове полотно.
  3. Додайте наклейки, натиснувши на рамку правого кута.
  4. Додайте фотографії, якщо потрібно
.
  5. Ви можете завантажувати файли, лише якщо ви зареєстрований користувач!
  6. Обов’язково поставте галочку "поле конфіденційності" під кожною липкою.
  7. Ви можете переміщати наклейки навколо та змінювати їх кольори коли завгодно і скільки завгодно.
  8. lino - ідеальний інструмент для обміну своїми ідеями та для обговорення з друзями та колегами.
  9. Створіть групу зі своїми друзями та колегами, щоб ділитися з ними полотном та наклейками.
  10. https://translate.google.com/translate?hl=uk&sl=en&u=http://en.linoit.com/&prev=search

Схема висловлення власної думки

Користуючись наведеною схемою висловлення  власної думки, доведіть, що сервіс який ви розглядали, знадобиться у вашій професійній діяльності


19 вересня. Четвер.
  І. Тема. Сучасні форми візуалізації  навчального матеріалу на уроках української філології

                                  ПЛАН
1. Використання блогу як медіа-освітньої технології на уроках української мови та літератури.
2. Візуалізація в освітньому процесі (загальне ознайомлення).
3. З досвіду ведення власних блогів.

   Комп'ютеризація  в освітньому просторі  набуває особливого значення.
 Застосування різноманітних способів візуалізації дає можливість урізноманітнити навчання на уроках української мови та літератури. Дуже часто сам термін «візуалізація» асоціюється з такими комп’ютерними технологіями, як презентація. Та, на жаль, не завжди через недостатнє технічне забезпечення шкіл це можливо застосовувати на уроці. Життя вносить свої корективи та примушує шукати інші способи. Так, наприклад, я пропоную учням переглянути певний матеріал (відео, презентацію, ілюстрації) на своєму сайті, а потім обговорити, застосувати отриману інформацію на уроці. Також учням пропонуються інтерактивні вправи, створені за допомогою сервісу LearningApps. Основна ідея інтерактивних завдань полягає в тому, що учні можуть перевірити і закріпити свої знання в ігровій формі, що сприяє формуванню пізнавального інтересу школярів.
ХМАРА СЛІВ
Більше матеріалів

Світлини



14 листопада. Четвер.

ІІ. Педагогічні умови застосування блогодидактики в освітньому процесі.

 ПЛАН

1. Блогодидактика як медіаосвітня технологія.
2. Професійно орієнтовані авторські сторінки в соціальній мережі як спосіб підвищення фахової самоосвіти.
3. Ведення та наповнення власного блогу (практична робота).

1. Інформаційна хвилинка.
    Поняття «медіадидактика» - використання медіа з освітньою метою - відносно нове. Нині ми маємо величезну кількість інтернет-джерел з найрізноманітнішими медіапродуктами. Їхнє використання у навчальному процесі спонукає до розвитку педагогічної творчості, в результаті виникають ініціативні медіаосвітні технології.
     Поняття «блогодидактика» вперше з’явилося в мережі інтернет на Фейсбук-сторінці «Педагогічна блогодидатика», cтвореної 2017 року «для поширення передового досвіду педагогів-новаторів, котрі створюють власні блоги», для ознайомлення з набутками колег. Започаткувала сторінку Г.В. Онкович, український науковець, доктор педагогічних наук, професор Національної академії педагогічних наук України, відомий український лінгводидакт, медіапедагог, дослідник у галузі медіаосвіти. Це стало базою для узагальнення досвіду педагогів-блогодидактів. У такий спосіб вони одержали «власне поле» для фахового спілкування.  Завдяки таким "предметним" блогам, сайтам, сторінкам в інтернет-мережі формується і самоосвітня  компетентність ( здатність спонукати й організовувати себе до самоосвіти); розвивається соціальна компетентність (реально-віртуальна співпpаця з колегами, іншими блогодидактами, зокpема, розуміння  своєї  pолі  в освітньо-виховному процесі). Учителі  оцінили  переваги  блогодидактики  у спілкуванні з учнями, у поширенні предметних знань, в обміні досвідом.
        «Педагогічна блогодидактика» — поширення передового досвіду педагогів-новаторів, котрі ведуть власні блоги.


     2.      Сайти, блоги сучасних учителів, науковців


Онкович Ганна Володимирівна – український науковець, доктор педагогічних наукпрофесор, завідувач відділу теорії та методології гуманітарної освіти Інституту вищої освіти Національної академії педагогічних наук України (Київ), відомий український лінгводидакт, медіапедагог, дослідник у галузі медіаосвіти. Досліджує проблематику медіадидактики (переважно на матеріалі преси та інтернет-джерел). Автор багатьох публікацій з тематики медіаосвіти, лінгводидактики, українознавства, педагогіки вищої школи. Учасниця і організатор ряду міжнародних наукових конференцій з педагогіки, медіакультури, журналістики та медіаосвіти
https://www.facebook.com/people

Олександр Авраменко - доцент Київського університету імені Бориса Грінченка, завідувач кафедри гуманітарних дисциплін Технічного ліцею НТУУ "КПІ".

Олеся Калинич, заслужений учитель України, авторка зошитів та карток для підготовки учнів до ЗНО

Блог учителя української мови та літератури Тетяни Шинкаренко 
http://ta-v.blogspot.com/

Мовознавча світлиця Нимировської Наталіїучительки української мови та літератури з міста Гайсин на Вінниччині
http://natalianemirovska.blogspot.com/
Білан Оксана Григорівна, учитель української мови та літератури Лубенської спеціалізованої школи І-ІІІ ст.

http://okbilan.blogspot.com/

Власні наробки 

 

https://drive.google.com/file/d/1hEnfmh8Ny_3b2Dxg2MhpR4lXREX7ESnk/view?usp=sharing




Практична робота з теми




                                              Більше світлин


Українські блоги для вчителів та батьків школярів
Підбірка блогів з матеріалами, що стосуються освіти.









Немає коментарів:

Дописати коментар

Блог призначений для ... думаю що блог зможе надати допомогу батькам та учням. Заходьте, читайте, діліться своїми думками і досвідом. Буду рада отримати від Вас листи, коментарі.